انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۶ ب.ظ
بوی گندم مال من ، هر چی که دارم مال تو! 

اهل طاعونی این قبیله مشرقی ام، تویی اون مسافر شیشه ای شهر فرنگ!

پوستم از جنس شبه ، پوست تو از مخمل سرخ!

رختم از تاول تن پوش و تو از پوست پلنگ!

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو!

نباید مرثیه گو باشم واسه خاک تنم، تو آخه مسافری ، خون رگ اینجا منم!

تن من خاک منه، ساقه گندم تن تو!

بوی گندم مال من ، هر چی که دارم مال تو!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___روزه مهندس را______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________تبریک میگم_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ برادرم تقدیمی از ژیلا_@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۸ غریبه اشنا
"سکوت"
خطرناکتر از حرفهای نیشدار است
کسی که سکوت میکند
روزی
"سرنوشت"
حرفهایش را به شما خواهد گفت.
خیلی جالبه مرسی که به وب من سر زدی اون خیلی کار داره امید دارم که کامل بشه سر بزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی