انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مرا دریاب ....

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ق.ظ
سراغم را نمیگیری چه شد افتادم از چشمت؟

منم فانوس لبخندت،غرورت،گریه ات،خشمت.....

اسیرم،خسته ام،سیرم.....

مرا دریاب ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

سلام ممنون که به وب من امدی شماهم لینک شدیدباتشکر
تــو بــرو
مــن هم برای اینکــه راحــتتر بروی
می‌گویــم: برو “خیــالی نیســت “
امــا…
کیســت که ندانــد…
بی تو
تنهـــا چیــزی کـــه هســت
“خیــال توســت”…
افسوس هر چه کردم، مردم بفهمند فقط خندیدند
چارلی چاپلین
سلام داداش سعیدباعیدچیکارمیکنی چن سالته تحصیلاتت چقده بچه کجای چه حبراخووووووووووووبی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی