انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
گر عاشقی!چشمانت را ببند؛ نگاهت را بدزد؛
نمی دانم.........!
کاری نکن!چیزی نگو...عشق پر از دلتنگیست...
دلتنگی هایت را در دلت نگه دار...
او را درگیر احساست نکن!
صبور باش؛تحمل کن؛
پنهانی عشق بورز؛پنهانی اشک بریز؛پنهانی عاشق باش .....
سکوت کن، نگاه کن، دلتنگ باش. عاشق باش،درد بکش،حسرت بخور، و باز سکوت کن که این نیاز پر راز اینگونه تا ابد جاودانه خواهد ماند ...
خرابه های دلم از تمام خانه های دنیا قشنگتر است چون یاد تو در آن ساکن است...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

۰۴ بهمن ۹۳ ، ۱۷:۳۰ سهام حافظی مهر
خیلی قشنگ بود !!!!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی