انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

همیشه آنکه تو؛او را نمی بینی...نامهربان نیست!

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ق.ظ
گاهی آنکه سراغی از تو نمیگیرد؛
دلتنگترین شخص برای دیدن توست و
از شکاف چشمانش به نبودنت خیره میشود
همیشه آنکه تو؛او را نمی بینی...نامهربان نیست!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

گاهی هم دلش برایت سیررررررررررررر تنگ می شه!!
میگن دل ب دل راه داره 
از دلت بپرس 
چون ک دلت بیشتر ب دلش بهش نزدیکه!!!!!!!!!!!
 ن معشوووقه
 همه را این چنین بفهم............!!!!!!!!!!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی