انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

"کــــه او نــــــبود".

چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ق.ظ
"امــــان از دوری. . .

ایـــن روزهــــا. . .

بــا هــر صـــدایی بــر مــی گـــردم. . .

و هـــر بــار بــــاید. . . .

بــــه روی دلـــم نـــیاورم. . .

"کــــه او نــــــبود".
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۷
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

سلام سعید جان....من شما رو لینکیدم...اگه دوست داشتید شما هم منو با اسم "من و زندگیم "بلینکید
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۰۳ غریبه اشنا
فکرش رو بکن تو هوای سرد زمستونمون الان داره بارون میاد خیلی زیبا شده هوای اینجا من که عاشق بارونم...
گفتم تو این هوا یه شعر بارونی میچسبه.

می شمارم

دانه دانه باران را

در خیابانهای بی تـــو....

وقتی

آوار می شود ،

جنونی که تازگی ندارد،،

بر ســـرم ...

خراب تر ازین نمی شوم ، این روزها ...
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۱ غریبه اشنا
یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم چون خرد میشه میشکنه و آهسته میمیره .

یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره

یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم .

یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره .

یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم

می دونی کار این روزگار چطوریه؟
وقتی روزگار می خواد دو نفر رو جدا کنه در یک زمان عشق رو از دل هر دو خارج نمی کنه
یکی رو از عشق فارغ می کنه
بعد اونی که عاشق تره میمونه
میمونه تا فنا بشه
میمونه تا عذاب بکشه
میمونه تا ...
میمونه تا بی هیچ انتظاری دیوانه وار دوست داشته باشه
امروز کسی را دیدم ک رنگ چشمانت را با خود می برد و از مدل راه رفتنت تقلید می کرد گویی از پشت حسی مرا ب سمتش می خواند، تازه موهایش شبیه ب موهای تو بود 
راستش 
حال آن لحظه من ، نیاز ب گفتن ندارد.!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی