انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

حرف دلت را...

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ق.ظ
حرف دلت را حذف می کنی و دلیلش را وجود من می پنداری...

لیلی من فکرش فقط پرواز بود نه دیدن من با یک حسه خاموش...

خواستن را باور کردم و تو آرام مثل بچه ها سرازیر می شوی به بطالت...

فکرت را میخوانم ...وقتی مینالم از بچگی تو نگو دروغ است.

تو هنوز نمیتوانی برای عشقت آرامشی ایجاد کنی ، با رفتارهایت گونه ای می نوازی که فقط من را بی تاب تر می کند...

شاید همین برای تو بس باشد که تو خراب کنی و من بسازم و دوباره خراب کنی و من دوباره بسازم...

این کار را حتی تا قیامت هم انجام خواهم داد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۱
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

خوبه شدید شبکه بی بی سی،
به همدیگه زود خبر میدی!سعید من در ملأ عام چت میکنم عایا تو وبلاگ؟در ملأ عام؟
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود مجنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی