انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

از عمر من آنچه مانده بر جای بستان و بر عمر لیلی افزا

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۰۳ ق.ظ
از بس دلم دلتنگ شده است که دیگر تاب تحمل نیست مرا!معنای عشق را نمی دانستم ، نمی دانستم که اینگونه آدمی را زیر و رو میکند!

آری عشق طریقش همین است که عمر و جانت را در مصاف لیلی دهی و این یعنی لذتی به معنای یک عشق و یک حس از دیار باقی

از عمر من آنچه مانده بر جای                  بستان و بر عمر لیلی افزا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

سلام.آپم با پست اهنگ poya...خوشحال میشم بیای سربزنی.مرسی..راستی نظر راجب پست باشه،نه چیز دیگه ای.مرسی
خوشاااا ب حااال لیلی ک همچین مجنون دیواااانه ای دارد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی