انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

مناجات مجنون در خانه کعبه

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۴:۱۰ ق.ظ

یارب ، به خدایی خداییت                      و آنگه به کمال کبریاییت

کز چشمه عشق ده مرا نور                   وین سرمه مکن ز چشم من دور

از عشق به غایتی رسانم                    کاو ماند اگر چه من نمانم

گویند، که خود ز عشق واکن                 لیلی طلبی ز دل رها کن

یارب، تو مرا به روی لیلی                     هر لحظه بده، زیاده میلی

گر چه ز شراب عشق، مستم              عاشق تر از این کنم ، که هستم 

از عمر من آنچه هست بر جای             بستان و به عمر لیلی افزای

گر چه شده ام، چو موی از غم             یک موی مباد، از سرش کم

از حلقه او به گوشمالی                      گوش ادبم مباد خالی

بی باده او ، مباد جامم                       بی سکه او ، مباد نامم

گویند، ز عشق کن جدایی                  این نیست طریق آشنایی 

من قوت ز عشق می پذیرم                گر میرد عشق، من بمیرم !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

سلام.شعرقشنگیه.یه سربه منم بزن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی