انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

سفر به دل کویر

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۳ ق.ظ

این هم از سفری به دل کویر ، جایی که سرشار است از زیبایی های خلقت

چند روزی است مهمان شهرستان تفت شده ام.تفت یکی از شهر های بسیار زیبای استان یزد می باشد.

در روزهای آتی عکس های بسیاری از این مکان دیدنی خواهم گذاشت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی