انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۲۲ ق.ظ

تار جلیل – ساز کویر

گرمای موسیقی در دل خانواده   کویری

 

خانواده آقای صالحی ابرقویی از بدو تولد یک تار در کنار یکدیگر گرمای وجودشان را با موسیقی دلنشین همراه می کنند.پدر این خانواده اصیل کویری یکی از سازندگان بالقوه تار سنتی کشور می باشد.درختی که بی جان می شود از دستان این استاد توانمند جانی دوباره می گیرد.ایشان از همان دوران جوانی و بر حسب علاقه زیاد به تار سنتی با استعداد ذاتی خود مراحل ساخت یک تار را بدرستی رفته است.فرزند بزرگ این خانواده کاوه صالحی مهارت خاصی در نواختن تار سنتی دارد.گویی دستان این خانواده خود یک تار است که وقتی در کنار هم قرار میگیرد سازی دلنشین از جنس کویر برون می اید.ساختن ، نواختن و گرمایی که بین این خوانواده در جریان است سازشان را دلنشین تر می کند ، گویی شبهای کویر بر حسب ساز این خانواده می رقصد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

وبلاگ قشنگیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی