انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

سفر تفت هم تمام شد

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۱۶ ق.ظ
این هم از سفری به ساز یک کویر زیبا که اتمامش هر چند ستودنی نیست ولی دلتنگی دیار خود مرا از این کویر هم سیراب تر کرد.

مردمانی با خصلت کویری همانند کوهی هستند به مثال شهرشان ، با دلهای سرشار از عطوفت و کمی هم ناملایم مثل طوفانهای کویر که هر چند به دل می نشیند اما گه گداری رنجشی از سوی این دیار دارد.

هفته ای گذشت با عنوان سیمای شهرستان تفت ، خوش بود ولی هر چه باشد اتمامش هم شیرین است.اتمامی که مردمان این شهر را با سازهای جلیلشان به تصویر بکشیم تا مردمان دیار دیگر هم بدانند مردمان کویر چه خوی زیبایی دارند.تار کویریشان به دل می نشیند و همانند یک موسیقی خاص برزبانت جاری می شوند.و این هم یک سفری بود از جنس بودنها بر دل سفره کویری....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۲
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی