انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

دوست داشتنت...!

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۴۴ ق.ظ
ببین که واژه ها 
در بطن ذهنم 
چه زیرکانه 
به بلوغ می رسند،
برای دوست داشتنت..!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۳
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

زندگی بافتن یک قالیست

نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی

نقشه را اوست که تعیین کرده

تو در این بین فقط میبافی

نقشه را خوب ببین

نکند آخر کار، قالی زندگیت را نخرند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی