انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات

در جستجوی رنگی دیگر سعید پیرزاده

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۸ ق.ظ

بر دستان خود تکیه می­کنیم و فکرمان را به گذشته سوق می­دهیم، گذشته­ای که حرف­های زیادی برای گفتن دارد! یکی از دردهایش می­نالد و دیگری به خوشی­هایش می­نازد و هردو به گذشته خود، حسرتی می­کشند به رنگ یک آه بی­رنگ!

یکی به دنبال آن روز می­گردد تا شاید بتواند جبران کند و دیگری نیز همین را می­خواهد، تکرار گذشته و دیدن همان خوشی... در حقیقت، ثانیه­های مبادا یعنی همین! گذر از حال با یک مبادا به گذشته!....

ادامه در سایت باغدار ثانیه های مبادا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۵
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

لعنت به این روزها !
این روزها که اسم دارند ، شماره دارند ، تعطیلی دارند ،
هفته و ماه و سال دارند ،
اما افسوس که روح ندارند …
گذشته تنها قطعه ای از زندگیه ک ن میشه پاکش کرد 
ن میشه تغییرش داد 
اینو قبو کنید که بعضی مواقع سختی اول به از سختی اخر است....
بعضی ها در اوووج زندگی ناااز میکنن و اونها از نوع نازک نارنجی اند خیلی چیزها را ب باد می سپارند 
پس مواظب باش .........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی