انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

ره عشق تو

شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۱ ب.ظ

گفته بودم به ره عشق  تو دل خوش دارم

به جهنم که نشد کار دگر خواهم کرد


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۳
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

با سلام امکان جدید در سایت ما وبلاگ خود را در لینکستان ما ثبت کنید و بازدید کنندگان وبلاگتون رو بالا ببررید

لینکستان

http://apk3oft.ir/page/Friends
فوق العاده بود
 انرژی گرفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی