انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دلم خیلی هواتو کرده آقا...

دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۲ ب.ظ
آقا بدجوری دلم هوای حرمتو کرده...

هوای صحن حرمت که تا خود صبح میشه مثل کبوترهات پرواز کرد داره دیوونم میکنه.دیشب بعد مدتها تو خواب مهمونت شدم، چیزی یادم نمیاد ولی میدونم اومده بودم.آقا جان دلم هزارتا حرف بی صدا میخواد که فقط میتونم به شما بگم...

وقتی میرم تو خودم و غرق میشم فقط میخوام بشینم یه گوشه ای از حیاطت و ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۳۱
سعید پیرزاده گرمی

امام رضا

مشهد

نظرات  (۲)

خب خودت از این سلول تنهایی نجات بده کاری نداره
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۹ سهام حافظی مهر
هوااااااااااای دل منم رضایی کردین ،
مجنوووووووووووون 
!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی