انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

جا مانده

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

کربلا بی ویزا شد و من هنوز کربلایی نشدم!!
دیدی گیر کار،
پاسپورت و ویزا نیست..

لایق نبودم
جامانده

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۹
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۶)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۳ خرید ملک در استانبول

خیلی خوب و عالی بود

سلام
تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
" جامانده از سفر عشق "
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/37516
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت "حرف تو" به شما:
"پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله): کمترینِ کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آن رسوا سازد. این افراد بویی از انسانیت نبرده‌اند."
یا علی
الهی زیارت کربلا روزی هممون باشه.
یا علی!
چرخ امسال اگر به کام ما نیست ، شاید
حکمتی در پسٍ این چرخش آن پنهان است
۰۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۰۴ حسن عبدالصمد


خدا را چه دیدی شاید همین سوز ویزای طلبیدنت شد برای سال آینده 
کربلایی میشوی انشالله
ایشالا سال دیگه با لبخند عازم بشین دوست من........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی