انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

این بار هم به قافله ات نخواهم رسید...

سه شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۸
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۰ قاصد سفید
ای قلم بنویس دریا تشنه بود
آسمان و ایل و صحرا تشنه بود
مشک و ساقی بر لب رود فرات
مشک سیر و ساقی اما تشنه بود
ای قلم ننویس بابا آب داد
شرم کن بنویس بابا تشنه بود
السلام علیک یا ابا عبدالله
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۲ قاصد سفید
نگه ام تا به در خانه ات افتاد حسین(ع)
خانه آباد شدم، خانه ات آباد حسین(ع)
/
خدایا سال بعد نکنه دوباره منو تو لیست جامونده ها بنویسی
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۴۶ قاصد بی رنگ
نمیدونم استاد تا حالا کربلا رفتی یا نه. اگر نرفتی دعا میکنم به همین زودیای زود با اون کسی که آرزوته بری.
فقط اینو بدون که زندگی آدما و سرنوشتشون 2 تیکه بیشتر نداره. یه قسمتش قبل کربلا رفتنه و قسمت دیگه ش بعد کربلا رفتن.
باید رفت و دید تا فهمید اونایی که اسم کربلا و بین الحرمین رو میشنون و ضجه میزنن چی میکشن.
۱۹ آذر ۹۳ ، ۰۸:۵۹ قاصد بی رنگ
اینو به عنوان یه پست بزار
اگر صلاح دیدی.به هرکی گفتم رفت تو فکر و آه کشید

کربلا بی ویزا شد و من هنوز کربلایی نشدم!!
دیدی گیر کار،
پاسپورت و ویزا نیست؟؟؟!!!!!!!!
)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی