انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۱۰ ق.ظ
مـﮯ خـواهمـ تـا اوج آسمـاטּ پـرواز ڪنمـ و روﮮ ابـرهـا دراز بڪشمـ ! آرامـ و آسـوده ؛ مثـل مـاهـﮯ حـوضمـاטּ ڪہ چنـد روزیستــ روﮮ آبــ خـوابیـده استــ

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱۱۸)

سنگسارم کرد..
با همان سنگ هایی که برایش سنگ تمام گذاشتم..!
عزیزم ، فک نمیکنی این روزا نظرت عوض شده باشه؟؟؟؟؟
سلام.
خوب می نویسی
سری به ما هم بزن
سلام دوست عزیزم وب عالی دار به منم سر بزن در صورت تمایل به تبادل لینک خبرم کن
سالـهـاســت کــــه کـفـه تــرازویــــم



تــعادل نــــدارد !!!



دســــت خـــالـی...!!



دل پــــــر .....

+دوس داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم...منتظرتمااااا
کاش دستانم آنقدربزرگ بود
که میتوانستم چرخ وفلک دنیارا
به کام تو بچرخانم
-------------------------------
ممنون سر زدی
کلاغ اگرچه سیاهه و آواز خوشی نداره اما انقدر باوفاست

که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان تنها نمیگذاره...!
سلام وبلاگ زیبایی داری... تحریرت خیلی جذابه.امیدوارم که همیشه درراستای نویسندگی موفق باشی.حتما بهم یه سر بزن.فعلا
خیلی قشنگ بود
_________________
منو با احساس وجود(نورا)لینک کن لینکت کردم عزیزم
من کسی رو لینک کنم
تا جایی بتونم به وبش سر میزنم تو هم همین کارو کن
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۶:۰۳ ♥♥محمود♥♥
بدو گلم
اپ جدید گذاشتم بیا حال کن
جون من نظر یادت نره
من اپم گلم بیا سر بزن بهم
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۹:۳۳ داداش اشکان
من تو وبم داستانه بچه های وبی رو میذارم این سری داستان نورا جون اجی گلمو گذاشتم بیا بخون نظر فراموش نشه داداش
۰۵ مهر ۹۲ ، ۰۸:۲۳ من حسین هستم
سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم بیایی به وب من هم سر بزنی راستی به همه ی پست هامم نظرت وبده من با تبادل لینک هم موافقم
یادت نره نظر بدیا
+ خط فقر جایی میان بود ونبود توستــ ... جایی میان دار و نــــــدار من ...

ـــــــــــــــــــــــــ

وب خوبی دارین بهتون تبریک میگم
زیاد خوب نباش …
زیاد دم دست هم نباش ...
زیاد که خوب باشی دل آدم ها را می زنی …
آدم ها این روزها عجیب به خوبی ، به شیرینی ، آلرژی پیدا کرده اند …
زیاد که باشی ، زیادی می شوی …
بچه ها به خاطر نظراتتون متشکر
اینکه دیگران نمیدانند در من چه میگذرد ،حالم را بهتر میکند...




(تو نقطه اوج بیاد هم باشیم)

پاسخ:
پاسخ:
نه
ادرس منو تو لینکات عوض کن با اینی که اومدم بذار
کاش میفهمیدی



اونی که برای به دست آوردن محبت تو


حاضره تنش رو در اختیارت بذاره
...


فاحشه نیست


و اونی که بخاطر به دنبال خودش کشوندن تو


تنش رو ازت میدزده

باکره نیست...



من به فاحشه بودن ذهن زنان باکره


و باکره بودن ذهن زنان فاحشه ایمان دارم
۱۷ مهر ۹۲ ، ۰۷:۴۰ راز رز(حسام)
. من و رنگ تنهایی امشب/نگو دل همسفر غمهایی امشب/بیا بشکن غبار این فاصله را/بیا و به دلت رسان قافله را/بر روی دلم غبار انتظارت نشسته/گلدان بی گل گوشه ای تنها شکسته... اثر راز رز(حسام گلستانی)
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۷:۴۹ غریبه اشنا
صدای لالهارو شنیدین؟؟؟
نه!!!
کی گفته لالها صدا دارند!!
اصلا تا حالا به معنای این جمله خوب فکر کردین "فریاد بی صدا" ؟؟؟
اره درسته خیلی درد اوره خیلی
حالا منم اون فریاد بیصدا
چون الان در دیار کسی مهمان هستم اما نمیداند این جملات گلایه بود برا ....
۲۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۱۵ غریبه اشنا
بگدار خودم رو معرفی کنم
من همان غریبه دیروز
اشنای امروز
و
فراموش شده ی فرداهام
حالا شناختیم؟؟
نه بزار این رو بگم!!!
بودنم را هیچ کس باور نداشت
هیچ کس کاری به کارمن نداشت
بنویسید بر روی تخت سنگم
ان کسی که در این مزار سردخوابیده
بودنش را هیچ کس باور نداشت....
دلم باران میخواهد

دلم یک کوچه می خواهد...

بی بن بست!!!

و بارانی نم نم...

و خدا که کمی با هم راه رویم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آپــــــــــــــــم
۲۲ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۱ دیوونه ی همیشگیتم
کاش میشد.
تلخ بود........
چاپلین به دخترش نوشت:
تا وقتی قلب عریان کسی
را ندیدی، بدنت را عریان
نکن، هرگز چشمانت را برای
کسی که معنی نگاهت را
نمیفهمد گریان مکن، قلبت
را خالی نگه دار و اگر روزی
خواستی کسی را در قلبت
جای دهی سعی کن فقط
یک نفر باشد و به او بگو:
تو را کمتر از خدا و بیشتر از
خودم دوستت دارم...

اپم
دوباره پرچم سیاه
دوباره شال مشکی
عطر بوی محرم می آید
ضمن عرض تسلیت باقطعه ای ادبی منتظر حضورت هستم.
زندگی زیباست ای زیبا پسند
زنده اندیشان به این زیبایی رسند
انقدر زیباست این بی بازگشت
که می توان برایش از جان گذشت

خوشحال می شم به وب منم سری بزنید
سلام وبلاگت خیلی قشنگه به وبلاگ تازه تاسیس منم ی سری بزن و از ترفندام استفاده کن راستی نظر یادت نره
۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۷:۵۴ مهدی محمدی
سلام سعید خان. چطوری برادر. لینک شدی در مسیحای شرق. ببخشید دیر شده بود. میشه ببخشید؟

پاسخ:
پاسخ:
نه اصلا اسرار نکن
حالا بخشیدمت
این چه حرفیه
وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن

به تمام جزئیاتش...

به لبخند بین حرف هایش..

به سبک ادای کلماتش،

به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..

به چشم هاش خیره شو..

دستهایش را به حافظه ات بسپار...

گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارن
...................

موافقم
۱۹ آبان ۹۲ ، ۱۰:۵۹ مهدی محمدی
سلام پسر عم گرانقدر. سفر استانی من به یازده استان، در عرض ۲۴ روز تمام شد. حالا در انتظار شما هستم...
یه سوال ؟
قصدفضولی ندارم ولی برام جالب هدفتون از ساخت وبلاگ چی؟
۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۴:۴۰ گروه متخصصان طاها تم
وبلاگ با حالی داری!
به روزم با یک شعر ناب
گریــــــه شاید زبان ضعـــف باشد
شاید کودکــانه ، شاید بی غــرور
اما هر وقت گونه هــــایم خیس می شـــود
می فهمــــم نه ضعیفم ، نه کودکم ، بلکه پر از احساســـم …
و زندگی
از جایی
شروع میشود
که بی هوا
بوسیده میشوی…
khahesh mishe

•◕✖▒دلـ♥ـم خـیـلــی بــیــشــتــر از حـجـمــش پـــُر اســت ؛•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از جــایِ خــالـیِ ♥تـــو♥•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از دلـ♥ـتــنـگی بـرای نگــاهِ تـــو •◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از خــاطـراتِ قــدم زدن•◕✖▒

•◕✖▒در کـوچــه پــس کــوچـه هـــای شــهـر بـا تــ♥ـــو•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از حــس پــرواز•◕✖▒

•◕✖▒پــُـر از تــــــــ♥ـــــــــو ♥•◕✖▒
سلام دوست خوبم
من یک پیشنهاد عالی برات دارم
میتونی به وبلاگت مطالب مورد علاقه ات را بصورت اتوماتیک و لحظه ای اضافه کنی، و وبلاگت رو بروزترین وبلاگ کنی، و همینطور بازدیدت را بالاتر ببری، فقط کافیه که بری به آدرس زیر:
http://dornews.com/utility.aspx
و از مطالب رایگان آن استفاده کنی
و همینطور می تونی در این صفحه تبادل لینک بصورت کاملا رایگان و هدفمند را هم داشته باشی
می تونی تقسیم بندی های از قبل مشخص شده را انتخاب کنی مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر
و همینطور میتونی مثلا یکی از بازیگران یا بازیکنان و یا حتی یک شخص خاص و یا تیم خاص و یا یک موضوع خاص مورد نظرت را وارد کنی تا اخبار و اطلاعات بروز منتشر شده در این مورد در چند لحظه پیش، را دراختیارت قرار بدهد
تا یادم نرفته این رو هم بگم که می تونی با ثبت نام تو این سایت، و قراردادن باکسهاش تو وب سایتت درآمد خوبی هم دربیاری، من خودم بصورت میانگین ماهی 400تومان درآمد دارم
امیدوارم توانسته باشم، به بهتر شدن مطالب وبلاگت و تعداد بازدیدهات کمکی کرده باشم.
با تشکر فراوان از خدمت دوست خوبم
از طرف مینا
باحال بود افرین یک سر به مابزن
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
ایــن بـآر مَـن مـآنـده اَم و تـَنـهـآیـی
ایـنـجآ کَـسـی دَر خـلـوَتـــــ خویـش
آهِـسـته پـیـــــر می شَوَد...
این دنیا رو به آنانی هدیه می کنم که به خیالشان دنیا فقط مال آنهاست ، ولی برای تو آسمان را آرزو می کنم که همیشه مانند دلت زیباست...
از خدای آسمان هرچه می خواهی بخواه ، که حاجت دلهای آسمانی رواست...
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
۱۱ آذر ۹۲ ، ۰۵:۴۹ وحــــــــیدرضـــــــا
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$
در جامع ترین وبلاگ جک ایران
اطلاع رسانی فقط به کسانی میشه که نظر بدن
همینی که هست
ممنون بچه ها
نظراتون رو برحسب مطالب ارائه کنید عالی میشه
جالب است حرفهایت
برایِ هر اتفاقی‌ ...

می‌توان پاسخی یافت ...

جز برایِ رفتن‌های نابهنگام ...

شاید رفتن ، خود پاسخِ یک اتفاق است ...

هیچکس نمیداند ...

جز آنکه رفته است ...........
میشه بگی اسم فونت این خط چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو لینک کن
ﺩﻟـــــــﻢ ﻋــﺠــﻴــﺐ ﻫﻮﺍی ﻛـــﺴــی ﺭﺍ ﻛــﺮﺩﻩ ﺍﺳت...
ﮐــــــــﺴـــــــﻲ ﻛــﻪ ﻫﻮﺍﻳﺶ ﺷــﺒــﻴــﻪ ﻫﻴـــــــــﭽــــﻜــــﺲ ﻧـــــــــــــــــﯿــــﺴـــــــﺘـــــــــ ....
......................
آپیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم...بدو منتظرمـــــــــــ
سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم با روشی جدید
دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 500 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم
سلام سعیدجان از این اتفاقی که برات افتاده واقعا ناراحت شدم
راستی خواستی به منم سر بزن

پاسخ:
پاسخ:
کدوم اتفاق؟
شما؟
سلام
خوبی؟
من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم با روشی کاملا جدید

دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره
روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود

در هر ساعت 500 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید

حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد
حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید
منتظرم حضورت هستم
۲۰ آذر ۹۲ ، ۰۸:۲۱ موسسه حقوقی نواب صفوی
معتقدیم کارمان منحصر به فرد و متفاوت است،

امورحقوقی خود را به یکی از
متعهدترین و متخصص ترین

گروه های حقوقی بسپارید

تا تفاوتها را تجربه کنید.

اولین جلسه مشاوره حقوقی رایگان

ارتباط با موسسه

تلفن های تماس:

021-22225081 و26420764-021
جداشدن از.....
ی اشنا
نه دیگه سعید جان همه که مثل هم نیستن.
دیدتو عوض کن تا با ارامش زندگی کنی
یک پاکت سیگار . . .

شراب به مقدار لازم . . .

یه دل پر . . .

اینجا شروع ماجراست . . .

انتهایش را خدا هم نمیداند
۲۴ آذر ۹۲ ، ۰۴:۵۸ همنشین خوب
وب زیبایی داری اگر دوست داشتی به ما هم یه سری بزنید ممنون.
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
وبلاگ خوشگلی داری .. به من هم سری بزن دوست عزیز .... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
جالب بود ، خوشم اومد .. به من هم سری بزن دوست عزیز.... اگر دوست داشتی من رو با کلمه "دانلود آهنگ جدید" لینک کن
۲۵ آذر ۹۲ ، ۱۹:۵۸ بازدید و نظرات بالا با روشی جدید
+++++++
+سلام+
+خوبی؟+

+من بدون این که وارد وبلاگ شما بشوم به شما و صدها وبلاگ دیگه دارم به سرعت نظر میدم+

+دوست داری آمار بازدید (بازدید نه .... بازدید کننده واقعی) و نظرات وبلاگت به طور
+واقعی به صورت وحشتناکی بالا بره+
+روشی جدید و کاملا واقعی بدون هیچ گونه تقلب که باعث افزایش آمار بازدید و نظرات وبلاگ یا سایت شما میشود+

+در هر ساعت 400 بازدید کننده واقعی از وبلاگ خود داشته باشید +

+حتما یه نگاهی بکن چون روشی متفاوت و کاملا جدید هستش و ضرر نخواهی کرد+
+حتما با نظراتتون ما رو در ارائه بهتر خدمات یاری کنید+
+منتظرم حضورت هستم+
سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم یه سری بزنیدونظرتونودرباره ی وبلاگم بگیدودرنظرسنجی وبلاگم شرکت کنیدراستی من به چند تانویسنده نیازدارم اگه مایل به همکاری بامن هستیدخبرم کنید وهمچنین من قالب صفحه ی ورودی هدایت به بالاو...درست می کنم اگه خواستیدبگید تا براتون درست کنم منتظرتونم
امام باقر(ع) فـرمـود: صـله رحـم ، اعـمـال را پـاک کـنـد و بـلا را دور نـمـایـد و اموال را برکت دهد و عمر را بتاءخیر اندازد و روزیش را وسعت دهد و در میان خانواده محبوبش سازد، پس باید از خدا پروا کرد و صله رحم نمود.
سلام با تبادل لینک موافقید؟
سلام.ممنون که بهم سر زدی.یه وبلاگی مثل تو راجع به پرسش رئیس جمهور درس کردم.خواستی بعد ثبتش بیا
www.porseshehmehr.blogfa.com
ﻏــــﺮﯾــﺒـــﻪ ﻫـــﺎ ﮐــــﻪ ﻫــﯿـــﭻ...

ﺩﻭﺳــتـــــاﻥ ﻫـــــﻢ ﮔــﺎﻫــﯽ ﺑــﻪ ﺍﻧـــﺪﺍﺯﻩ ﯼ ﺩﻭ ﺳـــﻪ ﺧــﻂ

ﺑــﯿــﺸــﺘـــﺮ،ﺣـــﻮﺻـــﻠــﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﻧـــﺪﺍﺭﻧــــﺪ...

بی معرفت سر نمیزنی....
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۷:۱۲ تفاوت ها را احساس کنید
سلام
سلام
وبلاگ جالی داری کلی با مطالبت حال کردیم
راستی میشه خواننده یا آهنگ های مورد علاقت رو که از همه بیشتر دوستش داری ، بهم بگی ؟
حتماً بگو اخه مهمه برام!
ممنون که خوندی !
دور از جون شما، در ناامیدی بسی امید است.
دید و بازدید با هم هست و هر یک بدون دیگری لنگ می زنه، یادتون نره
عــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــقــــــــــــــــــــــتــــــــــــــم
لطفاً به سایت زیر مراجعه نمائید و به خلیج فارس رأی دهید.(به خاطر اینکه سایت بلاگفا اجازه وارد کردن این لینک را نمی داد مجبور شدم بجای نقطه ستاره (*) بذارم)

http://www*persianorarabiangulf*com/index*php



زشیر شتر خوردن و سوسمار عرب را به جایی رسیده ست کار ...
مطالب وبتون قشنگ بود فیض بزدم
ببخشید بردم
سلوم
بای
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۴۴ پارس اسکریپت
سلام
پارس اسکریپت مرجع تخصصی وبمسترها و گرافیست ها
با ما به روز باشید.
www.parsscript.com
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۲۳ نسیم همیشه صبور
.
دوستان دو گونه اند :
یکی آنان که همیشه شما را می خندانند و از ایشان خیری نخواهید دید
دیگر آنان که عیب شما را می گویند و شما را به اندیشه وا می دارند
قدر ایشان را بدانید . . .
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۲۶ تنهاترین شاپرک قصه ی من
خـــوبـــم
مثــل پــدربـــزرگ
کــه خـــوب بـــود
و
مـُــــرد !!
۲۴ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۱۱ فاطمه=مهمان
اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم اگر عشق بودم آهنگ دوست داشتن را برایت مینواختم ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل و نه عشق اما هر چه هستم دوستت دارم
ولنتاین شما مبرک عزیزم
سلام چرا بهم سر نمیزنین؟
ییل
خواستم بگو اومدی وب من حتماحتما مطلب (نامردی دختربه پسر)روحتمابخون حست روکه بعدازخوندن بدس میاری بگوبرام نظرت چیه؟کی مقصره چرا
سلام اومدی وب من مطلب نامردی دختربه پسرروبخون تظرتووحست روکه بعدخوندن بهت دس میده بهم بگوچراکی مقصره
سلام ممنون که اومدی نظرتوگفتی خوشحال شدم بازم بیام راستی خودمونیما
خوشگلیا میدونستی
باعیدچیکارمیکنی مامانت خونه تکونی روشروع کرده

پاسخ:
پاسخ:
عید انشاالله در دیار لیلی به سر خواهیم کرد
جالب بود به منم سربزن

پاسخ:
پاسخ:
چجوری سر بزنم
سلام خوبی چه خبرا



پاسخ:
پاسخ:
بدک نیستم
سلام
آپ قشنگی بود
ولی آدم نباید هیچوقت نامید از دنیا بشه

پاسخ:
پاسخ:
ناامیدی برایم معنا ندارد
سلام ممنون که بهم سرمیزنی فدات داداش گلم
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###############################
_______#############################
________=##########################
__________########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________=#######*
_________________######
__________________####
__________________###
___________________#
گفتم که بعدا نگی نگفتید
خواستی بگو فردا گوشی بدم بهش بحرفید
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۱۶ مدیون رقیه (العبد)
هفت شماره را میگیرم ...


(ایمان ، عشق ، محبت ، صداقت ، ایثار ، وفاداری ، عدل)


... بــــــــــــــــــــوق ...


شماره مورد نظر در شبکه زندگی انسانها موجود نمی باشد،


لطفا" مجددا " شماره گیری نفرمایید !


هفت شماره دیگر !


(دوست ، یار ، همراه ، همراز ، همدل ، غمخوار ، راهنما )


... بــــــــــــــــــــوق ...


مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد !

.

.

.


باز هم هفت شماره دیگر !



(خدا ، پروردگار ، حق ، رب ، خالق ، معبود ، یکتا)


... بــــــــــــــــــــوق... بــــــــــــــــــــوق ...



... لطفا" پس از شنیدن صدای بوق پیغام خود را بگذارید !


... بــــــــــــــــــــوق ...


سلام ... خدای من !


اگر پیغاممو دریافت کردین، لطفا" تماس بگیرید، فقط یکبار !


من خسته شدم از بس شماره گرفتم و هیچکس، هیچ جوابی نداد !


شماره تماس من :


(غرور ، نفرت ، حسادت ، حقارت ، حماقت ، حرص ، طمع)


منتظر تماس شما هستم . انسان !
۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۳۴ مدیون رقیه (العبد)
گویند “می” نمی شود از راه گوش خورد

من “یا حسین” می شنوم مست می شوم . . .

ممنون شما از من بهتر هستید
فـریـاد هـا مـرده انـد سـکـوتــ جـاریـسـتــ تـنـهـایـی حـاکـم سـرزمـیـن بـی کـسـیـسـتــ
مـیـگـویـنـد خـدا تـنـهاسـتــ مـا کـه خـدا نـیـسـتـیـم پـس چـرا از هـمـه تـنـهـا تـریـم
سی ساله شدم هنوز کودک هستم

همبازی باد و بادبادک هستم

عاشق بشوم ؟ نه٬ بچه ها منتظرند

من مادر چند کفشدوزک هستم
سلام وبت خوبه بهم سر بزنی ممنون میشم
این روزها خدا را در آسمان میگردم
هرچقدر نگاه میکنم که کجای آسمان نشسته و به من نگاه میکند اورا نمیبینم
دلشکسته و ناامید سر به زیر آورده و از داشتن چشمان کم سو خجالت میکشم...
پس اشک ریزان رو به خانه اش مینشینم دعا میکنم
خدایا میدانم مرا میبینی
میدانم گاهی دلت برایم تنگ میشود
میدانم مرا دوست داری
ولی
من هم میخواهم ببینمت
من هم دلم برایت تنگ شده است
منم با تمام وجود دوستت دارم


خدایا چشمهایم را بینا کن.

اپم
وقـتــی آدم یکــــ نفـر را دوستــــ داشتـــه بـــاشــد

بیشتـــر تنهـــــاسـت!

چــون بــه هیــچ کــس جـــز همـــان آدم نمـــی تــوانـــد بگـــویـــد

چــه احســاسـی دارد...

و اگـــر آن آدم کســی بـــاشــد کــــه تــــو را بــه سکـوتــــــ تشــویـق کنـــد

تنهــایــی تـــــــو کـــامــل مــی شـــود!
سلام داداشیمن اپممممممم
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۳ غریبه اشنا
کــلاً آدمــا
وقتی‌ لازمــت دارن مهربون میـشــن!!!!
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۴ غریبه اشنا
از غریبی ها نگو من هم غریبم بی خیال
با همه خوش باوریها بی نصیبم بی خیال
گرچه با هرکس نشستم با همه هم پا شدم
وقت گریه چون همیشه بی رفیقم بی خیال!!!!
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۸ غریبه اشنا
روزگار صحنه عجیبی است!!!!
زیبارو باشی به کور میرسی...
خوش صدا باشی به کر میرسی...
عاشق که باشی به سنگ میرسی
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۰ غریبه اشنا
تلخ است،همه فکر کنند سرت شلوغ است...و تنها خودت بدانی که چه تنهایی...
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۱ غریبه اشنا
بغض ها را گاهى باید قورت داد ،
عاشقانه ها را از پنجره تف کرد و درها را به روى همه بست …
گاهى هیچکس ارزش دچار شدن را ندارد !
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۳ غریبه اشنا
گناهی که پشیمانی بیاورد بهتر از عبادتی است که غرور بیاورد…
وب زیباییییی داری
♥تقدیــــــــم به دوست مجازی خوبـــــــ♥ــــم♥
♥دوست مجازی من♥
♥چند وقت است برایت مینویسم و تو میخوانی
♥وگاهی تو مینویسی و من میخوانم
♥دوست مــــــــــجازی من
♥این روزها درد دلهایمان را به زبان نمی آوریم
♥""تایپ میکنیم""
♥مانده ایم اگر این دنیای مجازی نبود
♥روی دیوار احساس چه کسی مینوشتیم
♥نامت زیباست اما افسوس مجازی هستی
♥پشت هر یک از این نوشته ها یک نفرنشسته است
♥میخواند،فکر میکند،گاهی هم گریه میکند،یا میخندد
♥برای چند دقیقه هم که باشد
♥از دنیای واقعی مرخصی میگیری
♥مینشینی برای دل خودت
♥گاهی هم شب و روز میچرخی در این دنیای رمز دار
♥ولی میدانم
♥قدر تمام لبخندهایت تنها هستی
♥اگر همدمی بود که مجازی نمیشدی
♥دوست مــــــــــجازی من♥
♥گاهی آنقدر بیخود میشویم بین یک دنیا دروغ و اعتقاد
♥فراموش میکنیم خودمان را
♥دور میزنیم منطق و باورهایمان را
♥میخندیم/گاهی هم دروغ میگوییم
♥نمیدانم
♥شاید این معجزه ی مـــــجازی بودنمان باشد
♥دوست مجازی من♥
♥بودنت را قدر میدانم♥
♥خوشحـــــآلم که هستی ♥
گاندی خطاب به معشوقه اش :

خوبِ من ، هنر در فاصله هاست …

زیاد نزدیک به هم می سوزیم

و زیاد دور از هم یخ می زنیم .

تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ،

و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی .

کسی که تو از من می خواهی بسازی

یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت .

من باید بهترین خودم باشم برای تو

و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من ….

خوب ِ من ، هنرٍِِ عشق در پیوند تفاوت هاست

و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۰۲ ✔✔♥♥ℋȺℕĬƎℍ♥♥✔✔
ایــــــــن روزهــــا . . . مــــــــن خـــــــــدای سکوتـــــــــــ شده ام خفقــــــــان گـــــرفته ام تـا . . . آرامــــــــش اهالـــــــــی ِ دنــیا خــــــــــط خطــــــــی نشـــه..
۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۲ رایانه کمک پارس فرتاک
سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی دارید.به من هم سر بزنید .ما یه شرکت داریم خدمات کامپیوتری عرضه میکنیم (مشکلات نرم افزاری ,اینترنتی,بازی ,سخت افزار,شبکه و…) البته بصورت تلفنی که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی بشه,و یه مزیت دیگه ای که داره خودتونم یاد میگیرید, وترس اینو ندارید که یه وقت فایل شخصی تون کسی ببینه.
خوشحال میشم با لینک کردن ما(به اسم رایانه کمک فرتاک) به بقیه مردم خوبمون مارو معرفی کنید.(لینک کردین خبرم کنید لینکتون کنم)
با سپاس فروان.
رایانه کمک فرتاک
شماره کارشناسان ما: 9099070345

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی