انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عشق یعنی...

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۰ ق.ظ


فکر کن وقت تماشای تو باران بزند
چک چک چتر تو در گوش خیابان بزند
نفسم حبس شود عشق تو جرمم باشد
ابر بین من و تو میله ی زندان بزند
هیجان دارم و در سینه دلم می کوبد
در ویران شده بگذار فراوان بزند
برگ سبزی است بیا تحفه ی درویش کن این
ناز چشمی که سر از ریشه ی انسان بزند
موی من بحر طویلی است که دستت در آن
موج خواهد شد اگر دست به طغیان بزند
عشق مفهوم عجیبی است که در ذهن همه
می تواند قدمی ساده و آسان بزند
عشق یعنی غم یک قطره ی باران وقتی
دل به دریا زده یک مرتبه توفان بزند
عشق یعنی نفس سوخته آنجایی که
سینه ی داغ نی آتش به نیستان بزند
عشق یعنی غم برگی که دلش می خواهد
به تن شاخه ای از فصل زمستان بزند
عشق یعنی که زنی از هیجان شعر شود
و هوایش به سر مرد غزلخوان بزند
فکر کن چشم کسی حامله ی بغض تو بود
فکر کن وقت تماشای تو باران بزند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

  تعهد داشتن عمیق ترین حس دنیاستاینکه ب کسی تعلق داشته باشی ،اینکه بدونی سهم کسی هستی و عاشقانه دوستت داره، اینکه بدونی همه وجود عشقت حتی  نگاهش فقط وفقط  مال خودت هست ن  هیچکس دیگه همین ک احساس کنی توی دنیای ب این بزرگی یک نفر هست ک خیلی دوستت داره ودلش برات تنگ میشه...         مهم نیست این تعهد توی  ی تکه کاغذی بی ارزش امضاء بشه یا ن . این تکاغذ پار ها این روز ها  ، زیاد امضا شدند و پایدار نموندن  .عشق اگه عشق باشه اصلش جای دیگه ای   سند می خوره ، تو دل من تو . درست جایی ک ضربان میگیرد ، از احساس وجودش جایی وسط قلب من و قلب تو  .....!  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی