انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

باز چشمانم باران می طلبد

جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۹ ق.ظ

باز دلــم تــنـــگ است

باز چشمانم باران می طلبد

آسمان دلم پر از ابرهای سیاه دلتنگی شده

باز من تنهایم!

و در این سکوت حتی صدای ساز هم آرامم نمی کند

دل من باز کوچک شده برای آنکه نمیدانم کیست!

ولی غیبتش مرا می آزارد....من خودم را گم کرده ام...!

کجا...؟ این را دیگر نمیدانم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۵
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

من سکوت کرده ام ...چون

نه اینکه حرفی برای گفتن ندارم ...چون
حرفهایم بی شمارند ....چون

درد بسیار دارم ...چون

دردهایم خاموشند ....
گفتمش بی تو دلم می گیرد،گفت با خاطره ها خلوت کن.

گفتمش خنده به لب می میرد . گفت با خون جگر عادت کن.

گفتمش با که دلم خوش گردد. گفت غم را به دلت دعوت کن.

گفتمش راز دلم را چه کنم . گفت با سنگ دلم صحبت کن ...
حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد

عاقبت بااشک غم کوه امیدم کاه شد

گفته بودی یوسف گمگشته بازآید

یوسف من تاقیامت همنشین چاه شد
بعضی مواقع انسان ها تو خیال خودشون وابسته افراد خیالی میشن ک ن میدونن اسمش چیه و ن حتی چهرشو دیدن ...
این بیشتر واسه افردایه ک تنها هستن ولی اون شخص میدونید کیه ؟؟؟؟؟؟
اون شخص عاشق خودش شده 
دلش واسه خود درونش تنگ میشه 
واسه حرف زدن های درونیش>.........................

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی