انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۰۴ ق.ظ
گفتمش بی تو دلم می گیرد،گفت با خاطره ها خلوت کن.

گفتمش خنده به لب می میرد . گفت با خون جگر عادت کن.

گفتمش با که دلم خوش گردد. گفت غم را به دلت دعوت کن.

گفتمش راز دلم را چه کنم . گفت با سنگ دلم صحبت کن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۷
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

من!من نیستم!
بعضی وقتا انقد از آدمابدم میاد که آرزو می کنم کاش انسان نبودم
بعضی وقتا انقد از زندگی و مسیر یکنواختش خسته میشم که
از قصد خودمو به درو دیوار مسیر میزنم تا یه تنوعی بشه.
بعضی وقتا انقد دلم میشکنه که حتی خورده شیشه هاشم نمیشه جمع کرد.
بعضی وقتا انقد تنها میشم که واسه فرار از هیاهوی سکوت اطرافم دوست دارم بمیرم.
الان هم یکی از همون بعضی وقتاست نه الان همه اون بعضی وقتا باهم اومدن سراغم.
دیگه تحمل ندارم داغونم دارم دیونه میشم
هرروز بیشتر از دیروز از خودم بدم میاد
واسه فرار از خودم هر جایی حاضرم برم حتی جهنم
بی اختیار گام برمی دارم
بی هدف پرواز می کنم
بی تامل حرکت می کنم
به کدامین سو می روم؟
خود نمی دانم!!
سرگشته ام از خویش از تو از دنیا
من به کجا میروم به کجا میرسم؟
من بیزارم از خوشی

بیزارم از هیاهو

بیزارم از نگاه های سنگینی که

روی چهره ام زوم کرده اند وناظر گذشته ام اند

من بیزارم از دلتنگی

بیزارم از سرگرمی

بیزارم از بغض های ناخوانده

بیزارم از دلسوزی از طعنه

بیزارم از هجوم افکاری که ذهنم را متلاشی میکنند

بیزارم از زنده بودن از زندگی

وقتی هیچ چیز در ذهنشان پاک شدنی نیست

بیزارم از افکار پستشان

بیزارم از مسبب این همه بیزاری

من بیزارم از من

من بیزارم از تو

من بیزارم از زندگی من با ردپای کثیف تو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی