انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

محتاج..

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ق.ظ
محتاج رفتن کسی نیست این دل آواره ام...

حرف ها را در پستوی این خانه ویرانه مرا چه سهمی است...

همین ماندن را برایم بازگو کن....

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

بگذار بغض حرفهای تلخم سهم تو باشد هرچند در خیالم انگونه بود که سهم توست...اما!! صد حیف زهی خیال باطل...
چون احتیاجی نیست پس دلیلی بر ماندن نسیت.گاهی باید رفت تا بدانن درست هست ماندیی اما رفتن را هم بلدی...
.....
....
....
اصلا به تو چه؟ اگر هستم و می مانم چون در رسم ما بی مرامی نیست.حالا چه احتاج نداشته باشی چه قابلم ندونی...
ممنون خووووووندم
زیببببببببببببببببببببببا بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی