انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۲۳ ق.ظ

حرفهایم تمامی ندارند

و من همچنان داد خواهم زد...

به تمنای همین خواستنت...

و زبانی که گویای عشق تو خواهد بود

دوستت دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۹
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

سلام.مرسی اومدی وبم.وب تو هم خیلی قشنگه موفق باشی
۲۹ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۴۶ لیلی، بچرخ !
◥گویند که حافظ گفته ست غم جدایی و غم تنهایی دو غم اند ...

حال که من دچارم به هر دو غم چه کنم ...
یادمان باشد:

شاید...

شبی...

آنچنان آرام گرفتیم...

که...

دیدار صبح فردا...

ممکن نشود...

پس...

به امید فرداها...

محبت هایمان را...

ذخیره نکنیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی