انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

""آنقدر با وفایند ""

چهارشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ق.ظ
کلاغهــــــــــا گر چه سیاهند و آوازشـــــــان خوب



 نیست....                 

                    



  ""  اما آنقدر با وفایند ""



که شاخه های درختان در فصل سرد زمستان تنها




   نمیــــــــــــــــــــگذارند ... .. . . .. .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۳۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۲)

دیدی که سخت نیست تنها بدون من

دیدی که صبح شد شبها بدون من

این نبض زندگی بی وقفه میزند

فرقی نمی کند با من بدون من

امروز هم گذشت طوری نمی شود

فردا بدون من ، تنها بدون من
۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۵ غریبه اشنا
میدونی مترسک به کلاغ چی گفت؟
گفت هر چقدر دوست داری نوکم بزن اما تنهام نزار. . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی