انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

نامه ای برای شما

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۰۹ ق.ظ
سلام به همه دوستان و هر کسی که سر از وبلاگ من در میاره...

خیلی وقت بود به نوشتن ذوقی نشون نمیدادم ولی بعد از چند مدت دلم حال و هواش بد گرفته، شاید قصه سوختن و یا ساختن برای همه ما تکراری شده باشه ولی برای کسی که از عشق زندگی خود رو میسازه تازه اول راهه!

خیلی ها از جمله تو -تویی که گه گداری سرکی میکشی به اتاق دوران مجردی من- هنوز باورت را نساخته ای!برای خودت می گویم بگذار دنیا با تو باشد نه بر تو...

انسان اشتباه نکند انسان نیست، از این اشتباهات است که آدمی مثل من به نهایت خواستن می رسد!حال اگر دنیا بخواهد یا نخواهد تاثیری ندارد بر خواستنم و بر ایمانم...

هیچوقت نخواستم بر دلی نهال نا امیدی بکارم!آرزویم در همه حال و در این سال جدید برای همه دوستانم و حتی کسانی که بر علیه من هستند این است که عمری پر از آرامش داشته باشند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱۶)

سلام آدرس وبم و اسمشو به کل تغییر دادم
ممنون میشم با این آدرس به وبم بیایید
و اگه شد تو لینکاتونم درست کنید (سایه تنهایی)
بی زحمت با(دلگیرم ازت زندگی) لینک کنید بازم ممنون
بعضی وقتــــــــا مجبوری تو فضــــــــای بغضت بخنــــــــدی …



دلت بگیــــــــره ولی دلگیــــــــری نکنی …



شــــــــاکی بشی ولی شکایت نکنــــــــی …



گریه کنی امــــــــا نزاری اشکات پیــــــــدا بشن …



خیلی چیــــــــزارو ببینی ولی ندیدش بگیــــــــری …



خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی...
به سلامتی اونی که بوی نبودنش تمام اتاقمو پر کرده اپممممم
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۶ غریبه اشنا
در این زمانه
آدمها …!
حتی حوصله ندارند
به حرفهای سر زبانی یکدیگر گوش دهند …
چه برسد به اینکه بخواهند
سطر سطر روح ِ تــو را بخوانند …
در واژه نـامـه ی مجـازی ..!
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۸ غریبه اشنا
آدم هــــا موجوداتـــی هســــتند که،
بــــرای نزدیکــــــ ـــ شدنشــــون،
باید ازشــــون دوریــــــــ کـــرد…
قانون مزخرفیه هر چقد میخوای نزدیک بشی اون اندازه ازت دوری میکنن و بالعکس...
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۹ غریبه اشنا
دور باشـــی و تــپــــــنده …
بهتر است از این که …
نزدیـــک باشی و زننـــــــده …
این مفــــــهوم را که در رگ هـــایت جاری کنی …
دیگر تنـــــــــها نخواهی بود …
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۰ غریبه اشنا
در روزگاری زندگی میکنیم کـه:
هَرزگی “مـُـــــد” اســت !
بی آبرویــی “کلاس” اســـت !
مَســـــتی و دود “تَفـــریــح” اســـت !
رابطه با نامحرم “روشــن فکــری” اســت !
گــُـرگ بــودن رَمـــز “مُوفقیت” اســـت !
بی فرهنگی “فرهنگ” است !
پشت به ارزش ها واعتقادات کردن نشانه “رشد ونبوغ” است !
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۱ غریبه اشنا
خدا بودم خدای خودپرستان گدا کردی مرا تو سنگ مغرور
مرا باور به بی همتائی ام بود مرا از باور خود کردی ام دور
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۲۲ غریبه اشنا
کاش غرورم را که در پستوی سادگیم پنهان بود می یافتی
اما تو این سادگی را بهانه ای قرار دادی برای در هم شکستن غرورم
خیلی ممنون از سر زدنتون
گاندی خطاب به معشوقه اش :

خوبِ من ، هنر در فاصله هاست …

زیاد نزدیک به هم می سوزیم

و زیاد دور از هم یخ می زنیم .

تو ، نباید آنکسی باشی که من میخواهم ،

و من نباید آنکسی باشم که تو میخواهی .

کسی که تو از من می خواهی بسازی

یا کمبودهایت هستند یا آرزوهایت .

من باید بهترین خودم باشم برای تو

و تو باید بهترین خودت باشی و بشوی برای من ….

خوب ِ من ، هنرٍِِ عشق در پیوند تفاوت هاست

و معجزه اش نادیده گرفتن کمبودها . . .
سلام سعید خان وب جالبی داری بهم سر بزن
بادرود
شما از گلستان بجز ناهارخوران و برج گنبد و آبشار کبودوال چیز دیگه ای می دونین؟
به تازگی یه وبلاگ درباره ی نهمین سرزمین اهورامزدا،سرزمین طلای سپید، بهشت ایران، رنگین کمان ایران، نگارستان ایران، ایران کوچک، دارالمومنین، پایتخت اکوتوریسم و بسکتبال و والیبال و کبدی ایران که گلستان عزیز باشه ساختم خیلی خیلی خوشحال میشم که قدم رنجه بفرمایین و به این وبلاگ بیاین فقط طالبش خیلی زیاد نیس اما هرروز بروزش میکنم خواهش میکنم حتما تشریف بیارین راستی یه وبلاگم درباره ی ایران باستان و کورش و داریوش که خیلی دوسشون دارم ساختم اگه دوس داشتین و براتون امکانش بود به اون وبلاگمم تشریف بیارین و اگرم مایل به تبادل لینک بودین هردوتا وبلاگمو لینک کنین سپس بگین باچه نامی لینکتون کنم.
آدرس وبلاگ تاریخی: dariushthegreat.blogfa.com

۱۸ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۱ رایانه کمک فرتاک
رایانه کمک فرتاک
آیا برای هر مشکل کوچکی رایانه خود را به تعمیرگاه می برید؟

آیا در هنگام خرابی و مشکلات رایانه دغدغه فایلهای شخصی خود را دارید؟

آیا برای بروز رسانی آنتی ویروس خود به مشکل برخورده اید؟

آیا دوست دارید خودتان ویندوز رایانه تان را تعمیر و یا تغویض کنید؟

آیا دوست دارید خودتان مشکل رایانه تان را رفع کنید؟

کافیست با مشاوران ما تماس بگیرید.

9099070345

پاسخگویی تلفنی توسط مشاورین و کارشناسان مجرب

در مورد رفع مشکلات و سئوالات شما در زمینه رایانه و اینترنت
مجردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قشنگ نوشتین زیباااا بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی