انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تقدیم به عشق

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ق.ظ
 

تمام چیزهایی که درباره تو در سرم هست

 

دهها کتاب می شود

اما تمام چیزی که در دلم هست

فقط دو کلمه میشود..

دوستت دارم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

سلام !
موفق باشید .
سلام،
دوس داری بازدید وبلاگت بالا بره ؟!
ما یه نرم افزار داریم که بازدید سایت و وبلاگو بالا میبره ، و از لینک زیر میتونی دانلودش کنی :)
http://ilnk.ir/VECWebsiteVisitor
راستی اگه نرم افزارو توی وبلاگت برای دانلود گذاشتی ،به ما خبر بده که توی نرم افزار لینکت کنیم :)
ایمیل : lasthope_mb@yahoo.com
موفق باشی :)
دیگر نمیگویم گشتم نبود ، نگرد نیست !
بگذار صادقانه بگویم …
گشتیم ! اتفاقا بود ! فقط مال ما نبود !
شما بگردید ! لابد مال شماست !
حرف سرت را بنویس شاید روزی بشود گام ب گام  رسیدن ب عشق .....
خدا را چ دیده ای ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی