انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

گاهی...

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ق.ظ

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

۰۷ خرداد ۹۳ ، ۱۹:۲۴ گروه خبری کافه فردا
با سلام خدمت شما مدیر گرامی؛ کافه فردا ، سایتی برای تبلیغات اخبار و ترفندهای ای تی ، ویندوز ، ایفون ، اندروید ، موبایل ، لپتاپ و ... cafefarda.ir‬‎
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۲ محبوبه اسدی

دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــِـِـِـِـِـِـِـِـِـِـِــِـِــِـِـِـِـِـِـِـِـ ّّّّّ ّّ ّّّّّّ ّّّ ّّّ ّّ ّّّّّ ّّ ّّّّّّّ ّّّّ ّّّ ّّّ
و فکر کنی ب چیزهایی ک ارزشش را داشت 
ب مرور تک تک لحظات زندگی 
محکمتر زانوهایت رابغل کنی ... 
ک دلتنگ کسی بودی 
ک محتاج کسی بودی 
ک زندگی کسی بودی ...
ک بودی ؟؟؟
عشق بودی 
معرفت بودی 
و یا ،
داستانی کوتاه ...



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی