انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۱۰ ق.ظ

دلم به کما رفته

 

برای مردنش دست به دعا شوید

 

 

http://tinypic.com/2igf9j4.jpg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

دلم گریه میخواهد!
نه از این گریه های یواشکی!
پنهانی!
مخفی!
خفه!
شب..........
نیمه شب..........
اشک..........!
در سکوت!
......................
نه!
دلم.............
هق هق میخواهد!
بلند بلند!
آنقدر بلند..........
که صداش به گوشَت برسَد!
فقط.......
"تو".....!
..................
..................
کاش..........
برای لحظه ای.........
همه ی دنیا کَر می شد!
و من...........
بلند بلند گریه می کردم!
......................
بغض خفه ام کرد این روزها!
......................
آمدن که نمیدانی............
لآقل........
تو را به جان ِ خدای هردو مان....!
......................
لحظه ای............
گوشهای دنیا را بگیر!
میخواهم گریه کنم!
....................
این که دیگر به سختی ِ آمدنت نیست!
محال و ناممکن نیست!
میتوانی!
....................
....................
گوش های دنیا را بگیر!
میخواهم امشب............
یک دل ِ سیر گریه کنم!
........................
دلم گرفته!
بدجور گرفته!
آخر این بغض خفه ام میکند!
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۹ غریبه اشنا
دنـــــیـــــــا :
بازی هایت را سرم درآوردی
گرفتنی ها را گرفتی
دادنی ها را ندادی
حسرت ها را کاشتی
زخم ها را زدی
دیگر بس است چون چیزی نمانده ، بگذار بخوابم …
محتاج یک خواب بی بیدارم !
۱۴ شهریور ۹۳ ، ۰۹:۰۰ محبوبه اسدی
زیبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــآ
چرا دعا کنیم بمیره ؟؟؟؟!
من ک دعا میکنم ب هووش بیاد ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی