انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۰۴ ق.ظ

نگاهت هر قدر هم که دور باشد ، آرامم میکند . . .
و آوایی آمدنت را در گوشم زمزمه . . .
چقدر رسیدنت را دوست دارم . . .
آغوشم در ازدحامِ سرمای تنهایی . . .
تنها برای ” تــــــو ” ، هنوز گرم است
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۳)

۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۴۶ غریبه اشنا
خدایا
پنجره های احساسم را باز گذاشته ام
تا نسیم ملکوتیت را بر مشامم استشمام کنم..
کاش لایق مهمانیت در زیر بارش رحمتت باشم
مُراقــب بــآش
به چه کسـی اِعتــمـــآد میکنی،
“شیـــــــطان” هَـــــم یه زَمــــــآنـی “فرشتـــــــــــه” بــود...
قشنگ بووود .... 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی