انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

فریاد کن...

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

ناله را هر چند می خواهم که آرام بر کشم ...

 

  سینه می گوید که من تنگ آمدم ، فریاد کن ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۵)

عالی
خیلی زیبا بود با اجازه کپی برای جایی خاص
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۷ غریبه اشنا
دلم را شبی در حضورم شکستی نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق راهم پلی بود اگر در عبورم شکستی
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۸ غریبه اشنا
شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۱۹ غریبه اشنا
گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا
عااااالی بود....
اگه جدی جدی از درونتون ، غوغایی بلند شد 
فریاد کنید...
میگویند دیوووانه است ....
خب بگویند ....
عشق قیس را ب جنوووون کشاند ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی