انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

مناظره خسرو و فرهاد

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۵۵ ق.ظ

نـخـسـتـیـن بـار گـفـتـش کـز کـجـایـی

بگفت از  دار  مــــلــــک آشــنــایـــی

بگفت آنـجـا بـه صـنعت در چه کوشند

بگفت انــده خـرنـد و جـــان فــروشــند

بگـفتا جـان  فـروشـی  در ادب نـیـسـت

بگفت از عـشـقـبـازان این عجب نیست

بگفت از دل شـدی عــاشــق بـدیـنـسان؟

بگفت از دل تــو  مـیـگـویی  من ازجان

بگـفتا عـشـق شـیـریـن بر تو چون است

بگفت از جــان شــیــریـنـم فـزون است

بگـفتا هـر شـبـش بـیـنـی چــو  مـهـتـاب

بگفت آری چـو خــواب آیـد کجـا خواب

بگـفتا دل ز مـهــرش کــی کــنــی پـاک

بگفت آنــگـه کــه بـاشـم خـفـته در خاک

بگفتا گــــــر خــرامـــی در ســـرایــــش

بگفت انــدازم  ایــن  ســر زیــر پــایــش

بگـفتا گـــــر کـنـد چـشـم تـــو را ریـــش

بگفت ایــن چـشـم دیـگـر دارمـش  پـیـش

بگـفتا گـــــر کــســیـش  آرد  فـراچـنـگ

بگفت آهـــن خـــورد ور خود بود سنگ

بگـفتا گــــر نــیــابـــی  ســــوی  او  راه

بگفت از  دور شــایــد   دیــد  در  مـــاه

بگـفتا دوری  از مــه نـیـســت در خــور

بگفت آشــفــتـــه در  مــه دور  بــهــتــر

بگـفتا گـر بـــخــواهـد  هـــرچــه  داری

بگفت ایــن از خــدا خـــواهــم به زاری

بگفت گــر بــه ســر یـابـیـش خــوشـنود

بگفت از گــردن ایـــن وام افــکـنـم زود

بگـفتا دوســتــیــش  از طــبــع  بــگــذار

بگفت از دوســتــان نــایــد چـنـیـن کـــار

بگفت آســوده شـو که این کار خام است

بگفت آسـودگــی بـر مــن حــرام  اســت

بگـفتا رو صـبـوری  کن  در ایـــن  درد

بگفت از جان صـبوری چون توان  کرد

بگفت از صبر کردن  کس خجـل نیسـت

بگفت ایـن دل تـوانـد  کـرد  دل نـیـســت

بگفت از عـشـق  کارت سخت زار است

بگفت از عـاشـقی  خوشتر چه کار است

بگـفتا جـان مـده بــس دل کـه بــا اوسـت

بگـفتا دشـمـنـنـد  ایـن هردو  بـی دوسـت

بگـفتا در غـمـش  مـی تـرسـی  از کــس

بگفت از  مـحـنـت   هـجــران  او  بـــس

بگـفتا  هـیــچ    هـم   خوابــیــت   بـایـــد

بگفت ار  مــن   نـبـاشــم  نــیــز شــایـــد

بگـفتا  چــونـی  از  عــشــق  جــمــالــش

بگفت آن کـــس نــدانـــد  جــز خـیـالـــش

بگفت از دل جــدا کــن عـشـق شــیــریـن

بگـفتا چـون  زیـــم بــی جـــان شــیــریـن

بگفت او آن مـــن شــــد زو مــکــن یـــاد

بگفت ایـــن کـــی کــنـد بـیـچـاره فــرهـاد

بگفت ار  مـــن کـــنــم  در وی نــگاهــی

بگفت آفـــــاق را ســـــوزم  بـــه  آهـــــی

چــــو عـاجـز گـشـت خسرو  در جـوابش

نــیــامــد بـــیــش پـــرســـیــدن صـوابــش

خسرو و شیرین- کلیات نظامی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۶)

هنوز هم عاشقانه‌هایم را عاشقانه برای تو می‌نویسم
هنوز هم در ازدحام این همه بی تو بودن از با تو بودن حرف می‌زنم
هنوز هم باور دارم عشق ما جاودانه است
این روزها دیگر پشت پنجره می‌نشینم و به استقبال باران می‌روم.
می‌دانم پائیز، هنوز هم شورانگیز است
می‌دانم یکی از همین روزها کسی که نبض زندگی من است، کسی که جز تو نیست بازمی‌گردد
می‌دانم تمام می‌شود و ما رها می‌شویم؛ پس بگذار بخوانم:
اولین عشق من و آخرین عشق من تویی نرو، منو تنها نذار که سرنوشت من تویی.
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۶:۵۳ غریبه اشنا
ﺟﻨﮕﻞ فقط دیدنی نیست
ﻓﻘﻂ ﺳﻮﺧﺘﻨﯽ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﻮﺭﺩﻧﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ
ﻣﻦ ﯾﮏ ﺟﻨﮕﻞ ﭼﻮﺏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺍﻡ ﺭﺍ ﺧﻮﺭﺩﻩ ﺍﻡ . . .
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۰ غریبه اشنا
بعضی چیزها را ” باید ” بنویسم
نه برای اینکه همه ” بخونن ” و بگن ” عالیه ”
برای اینکه ” خفه نشم ”
همین !!
۰۲ خرداد ۹۳ ، ۰۷:۰۰ غریبه اشنا
کنــارت هستند ؛ تا کـــی !؟
تا وقتـــی که به تو احتــیاج دارند …
از پیشــت میروند یک روز ؛ کدام روز ؟!
وقتی کســی جایت آمد …
دوستت دارند ؛ تا چه موقع !؟
تا موقعی که کسی دیگر را برای دوســت داشـتن پیــدا کنـند …
میگویــند : عاشــقت هســتند برای همیشه نه …
فقط تا وقتی که نوبت بــــــازی با تو تمام بشود !
و این است بازی باهــم بودن … !
سلام دوست عزیز یه سری لطفا به وبلاگم بزن اپمممممم ممنون
سلام دوست عزیز وب قشنگی داری ب منم سر بزن لینکم کن بهم خبر بده لینکت کنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی