انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ق.ظ
آهسته تر بیا

         غوغا نکن که دلم

                 با شور دردناک نفس های گرم تو

                         بی تاب می شود .

                                  آهسته تر بیا،دلواپسم نکن،

                                          برای خاطره بازی

                                                   فرصت ، همیشه هست .

                                                            وقتی تو می رسی

                                                                    احساس می کنم
 
                                                                              سکوت می شکند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۰
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

هیس!!!
یواش تر!
دلم را ب هزار بد بختی خوابانده ام ،
طفلی خیلی بهانه ی تو را گرفته بود....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی