انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

بدون شرح

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۹ ق.ظ
دیشبــــ خـدا آهسـته د ر گوشــــم گفت :


دیگــه بســـه !


بارانـــــم از اشکهایت خجالت می کـــشــــد ...!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
سعید پیرزاده گرمی

بدون شرح

نظرات  (۱)

بـه سراغ من اگر میــــآیی ..
.
.
.
.
.
با یک کیلو زولبــیا بامیه تـــــــــــــآزه بیا
ترجیحا ً بامیه ش بیشتر باشه (^_^)

چیه ؟ فک کردی می خوام متن عاشقونه بنویسم ؟ :|
برو برادر ِ من، برو خواهر ِ من :|
آدم ِ گشنه چه می فهمی عاشقی ینی چی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی