انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

سه نقطه

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰ ق.ظ
نه فال میخواهم نه تاب میجویم

ای یار من تو را در لحظه هایم میجویم.همان لحظه ای که در دستانت جز حس محبت و عشق چیزی ندیدم.همان لحظه ای که در باورم بود که عشق تنها حس میان من و توست.نمیخواهم با خود کلنجار بروم و از روی شرمساری نامه ای دگر برایت باز گویم.این را بدان هر لحظه ای که در کنارم نیستی و من حس میکنم امواج نگاهم از حس تو فاصله پیدا کرده در اوج خفقان بر خود مینالم.

ای عشق من نامه نیست این نوشته حرف من است...مدتی است نیستی و من به مثال سالهای قبل در امواج زندگی باز گم شده ام.می دانم تو هم به مثال من عاشقی اما چه کنم که ساز صدایت فقط آرامش بخش وجودم است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴
سعید پیرزاده گرمی

بی تابی

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۴۸ سهام حافظی مهر
چی شد ؟؟؟؟ مجنووووون عاشق است و او هم عاشق،ر چ کنم ک صدایت آرامش بخش وجودم است ؟؟؟
ی خورده گنگ شدم اما در کل ، زیباااااااااااااااااا و عالی بود ....!!! 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی