انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ
گویی دلم سرتا سر پرشده از هجمه های خالی و چیزی شبیه دیوارهای سنگی که پر شده از یادگاری های تلخ و شیرین!

قدم زدن را در این کوچه دوست دارم چرا که پر است از خاطراتی از جنس گذشته که دیروزم را زنده نگه می دارد و من را در زندگی دنیوی از هر نظر مستحکم و شاید پخته می کند.نوشتن را باید آنقدر ادامه داد تا هدف اصلی را برای خواننده برسانی ولی کاش می شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۲۴ سهام حافظی مهر
کاااش می شد ؟؟؟؟
ادامه داشته   و شما ننوشتین ، گفته خودتونه دیگه :دنیای مجازی دنیااای حرف دله 
 و میخواین زندگی نامتون باشه  یا اینکه برای کم نیاوردن ب گفته خودتون باید نوشت ، پ کوووو چرا نیمه ولش کردین ؟؟؟؟؟؟

بعضی آه ،ها را ،
هر چقدر هم ک ،
از ته دل بکشی ،
باز هم سینه ات ،
خالی نمی شود....!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی