انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

چهارشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۰ ق.ظ
دل نوشته هایم تمامی ندارند...آنقدر می نویسم که تا چندین سال دیگر این صفحه مجازی من بشود زندگی نامه من...

و چه لذتی خواهد داشت وقتی کفنی بر خود میپوشانم حتی بعد از عذاب قبرم این صفحه من پر باشد از بازدیدهای گوناگون و همه به خودم تسلیت بگویند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۵
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۳)

آنچه ماه هاست به دنبال آن هستید اینجاست...
آمـوزش کسـب درآمـد اینترنتی در ایران




mihandaramad.lel.ir
۲۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۸ مجله اینترنتی یافان
سلام وب عالیی داری.
خوشم امد.
دوست داری نویسنده وب من هم بشی بیاwww.yfun.ir خبرم کن باشه.
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۳:۰۶ سهام حافظی مهر
فاصله ها ،
هیاهو می کنند .
صدایهق هق دلتنگی ام ،
درنوسان بودن و نبودنت ،
رنگ می بازد. . .
کفش های رفتنت را گم میکنمتا برای همیشه ،
بمانی. . . !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی