انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ
دل که نه وجودم برایت تنگ شده است.وقتی احساس میکنم کمی غمگین زده ای من بی رقیب در بیابانی جز غمخواری چیزی به عیان ندارم.

روزگار بی مروت به من یاد داد در هر صورتی برای پیروزی و بدست آوردن چیزی که حق توست مبارزه کنم و من هم به مثال فرهاد برای رسیدن به لیلی قصه خود کوه که نه دنیایی خواهم کند.

آری برای رسیدن به لیلی قصه خود حاضرم دنیایی ویران کنم

کاسه صبرم لبریز که شده در این میان صبر کاسه هم دارد لبریز می شود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۹
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۲)

سلام خوشحال میشم به وبم سر بزنی وچندین نظر بدی سعی کن بیش از یه دونه نظر بدی ممنون میدونم برات ایجاد مزاحمته ببخشید در ضمن پروفایلمم فعاله
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۱۷ سهام حافظی مهر
چ غمگین ....
لبریز  شدن می ارزه ب وارونه شدن کاسه ....
واااقعا مجنوون ی سوااال ...
شما ک ب عشق و  زیبایی و وفااا عشق اعتقاد دارین  پس علت جدااایی و وصف نا خوش از یاار رو چرا امتخاب کردین ؟؟؟؟؟
اصلا چرا از جدااایی یار می نویسین ....
من ک دارم می بینم مطمءن تر میشم ک عشق دردی است سوزناک ....
ن شیرین ب حلاوت عسل ک ن روووشن ب روشنی خدا ..  

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی