انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۹ ق.ظ
دیگر آرامشی نیست که مرا آرام کند.دیگر چیزی به اسم این حس نیست که وجود بی گمانم را به سوی  آرامش روا گرداند...

وصال تنها راه این من در هم تابیده است که از این بی تابی خلاصی یابم و همان روز این صفحه من تبدیل می شود به لذت عشق و بی تابی دیگر نخواهد بود...

نمیدانم چگونه وصف کنم و یا چگونه بنالم ولی این را خوب فهمیدم که دیگر طاقت هیچ ندارم و از این دلتنگی نفسهایم بالا نمی آیند و من شدم در نهایت عشق یک عاشق بی پرده که حتی به تو هم گفته بودم که من فرق دارم با آدمان این دنیا و این تکبر نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۰۴ سهام حافظی مهر
تکبر ....
هست.....:-) :-) :-) 
زیباااااا بود .... 
ی کلاس قلم ب دست باید بریم ...

حاالا هاا...
استادش کیه ؟؟؟؟
فک کنم شما 
;-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی