انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۰ ق.ظ
وای که چه حال عجیبی دارم.

نمی دانم از روی خواستن اینگونه شده ام و یا از روی حسی مبهم که امروزه آن را عشق نامیده اند و من هم وقتی با این حس راه میروم هیچ چیز نمیبینم جز خواسته های پر رمقم که در راه تو سینه خیز شده ام.

دلم ، دلم بی تاب شده و بازهم هوای کوی یار را دارد و این یار چقدر زیباسست که مرا اینگونه به خود شیفته کرده است و همچون لیلی قصه ها او هم مرا عشق می نامند و این یعنی دو خط بر روی هم که هر روز به بی نهایت خواستنها می رسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۳۱
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۱)

۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۳:۵۷ سهام حافظی مهر
میگن عشق.... دو خط موازیه ک در امتداد همن و اصلا ب هم نمیرسن خوووبه ک شما دیدشوو عوض کردین ...
دو خط روی هم ...
خط شکسته ...
و نتیجه خط شکسته :
شکستگگگییی...:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی