انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ق.ظ
با همه بی سروسامانی ام

باز به دنبال پریشانی ام

طاقت فرسودگی ام هیچ نیست

در پی ویران شدنی آنی ام

آمده ام تا تو نگاهم کنی

عاشق آن لحظه تو فانی ام

دلخوش گرمای کسی نیستم

آمده ام تا تو بسوزانی ام

خیلی این شعر بهم چسبید ، یه لذت خاصی بهم داد شبیه همین عشقی که دارم م بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۴
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۳)

سلام داداشی بهم سر بزن اپمممممممممم
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۳۳ سهام حافظی مهر
خیلللی زیبااا بود ....
فاانی !!!! 
چرا تو بیشتر نوشته هاتووون از فانی 
خواب 
رویا 
صحبت میکنید ....
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۲:۴۴ سهام حافظی مهر
حال و هوای مجنووووووووووووووون است دیگر ....
لحظه ای طوفانی ،
لحظه ای آرام ب و آرامش اقیانوس آرام 
!!!!!!!!!!!!!
بله دیگه اقیانوس با تغییر آب و هوا تغییر می کنه 
با دیدنش آراااام و با ندیدنش طووووفانی ...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی