انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

Unknown

دوشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ
دیشب دلم بیشتر از خودم بی تاب تر شده بود.بخاطر همین رفتم سراغ حافظ و او هم خوب جوابم را داد .او هم به من نشان داد که عشق را جز رسیدن چیزی نیست و من هم آرامشی عجیب از این فال دریافت کردم.بی رقیبم :هم در عاشقی و هم در معشوقگی و تو هم بهتر از منی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۰۶
سعید پیرزاده گرمی

دست نوشته

نظرات  (۷)

۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۵:۳۵ نازنین صمدی
سلام عسیسم وبلاگ خیلی خوبی داری .یه خواهشی دارم ازت منو تو لینک دوستانت لینک کن خواهش میکنم منتظرتم ها مرسییی بوسسسسسس این لینک پایینی را لینک کن

www.herosms.ir
اس ام اس جدید 93
زبان هیچ استخوانی ندارد

اما آنقدر قوی هست که بتواند قلبی را بشکند

مراقب حرف هایتان باشید

سلام وب قشنگی داری پیش منم بیا خوشحال میشم
سلام...خوبی؟وبلاگت خوبه من پسیدیدم
من یکی از کاربرای چت روم دوستمون هستم
12 شهریور یعنی فردا تولد مدیرمونه
ممنون میشم بیایدو تولدشو بهش تبریک بگید...
لطفا بیای و تبریکتو بهش بگی...
مرسی منتظرت هسیم...
سلام دوست عزیز

وبلاگت عالیه

ولی بازدید زیاد اعتبار خاصی به وبلاگ میده

میخوای بازدید ویلاگت بالا بره ؟؟؟

بیا تو وبلاگم

مطمئن باش دست پر بر میگردی
اگر روزی تهدیدت کردند،بدان در برابر تو ناتوانند

اگر روزی خیانت دیدی بدان قیمتت خیلی بالاست

اگر روزی ترکت کردند بدان با تو بودن لیاقت می خواهد


وب قشنگی داری پیش منم بیا خوشحال میشم
سلام

با یه پست جنجالیو و 18 اپمممم
فعلا فیلتر نشده
نبینی فیلتر شدااااا
۱۳ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۲۲ سهام حافظی مهر
زیبا نوشتی ....
عشق را جز رسیدن چیزی نیست ....
جمله زیباییه اما ....
اکه بخواین ایندتونو ب حافظ و سعدی بسپارین ....
همه چی شدنیه .
منم گه گداری دست ب تفاءل حافظ میزنم اما ...
میگه ب زودی ب یار و عشقت میرسی ....
شعرهاشون مملوووء از عشق حالا عرفانی -زمینی ب کنار ، دقیقا توو هر کدوم از شعرهاشون اسم معشوووق رو اوردن  و این یعنی غرق در افسانه ای ب  عششششق هستن ....


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی