انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

به چشمهایم نگاه کن

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۵ ق.ظ
بازهم یک نوشته بسیار زیبا از استاد بزرگ

شب در چشمان من است
به سیاهی چشمهایم نگاه کن
روز در چشمان من است
به سفیدی چشمهایم نگاه کن
شب و روز در چشم های من استبه بهشت نمی روم ... اگر مادرم آنجا نباشد
به چشمهایم نگاه کن
پلک اگر فرو بندم
جهانی در ظلمات فرو خواهد رفت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
سعید پیرزاده گرمی

اشعار زیبا

حسین پناهی

نظرات  (۱)

کاش مجبور نبودیم انقدر درگیر زندگی باشیم
کاش می شد دو پله از زندگی بالا رفت و به بودن ها و به کشف نشده ها فکر کرد و آن ها را لمس کرد
کاش می شد جور دیگری دید
کاش فرصتی بود تا می شد جور دیگری دید
کاش نمی گذاشتیم زندگی ما را اینقدر درگیر خودش کند که فرصتی برای خود خود خودمان باقی نماند
کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی