انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

روزها ایست!

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷ ق.ظ
ثانیه ها را باید گذراند، باید از یک دست بودن خارج شد و باید از همین امروز دنباله تازگی رفت... دنباله چیزی

فراتر از روزها، فراتر از بودنها و آن طرف تر از خواستن.از جایی باید حرف زد که نکته ها داشته باشد.از جایی که کمتر کسی آنجا را کشف کرده باشد. نباید گذاشت که روزها به امید رفتن بیایند.باید روزها را در هیاهوی زمان اسیر کرد تا چیزی از خود بر جای بگذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۲
سعید پیرزاده گرمی

ایست

روزها

سعیدپیرزاده

نظرات  (۱)

سلام وبت عالیهههههههههههه اینو جدی می گم خیلی عالیههههههههه من زیاد وب ها رفتم ولی تو وبت خیلی عالی تر از اوناست که من دیدم مخصوصا مطالبت ممنون می شم لینکم کنی..........

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی