انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

تشنه ی جرعه نگاهم

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۸ ق.ظ
دلم برای یک نفر می تپد

آنچنان می تپد که گویی دنیایی می لرزد...

و من تشنه ام

تشنه ای از جرعه نگاهت

که من را بتاباند...

دلم////

دلم تنگ است

تنگ به روی ماهت

که دلم را به لرزه انداخت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
سعید پیرزاده گرمی

سعید پیرزاده

شعر

نظرات  (۲)

سلام سعید جان مرسی سرزدی
وبت بامزس مخصوصا کلاه قرمزیش
باافتخار لینک شدی
خوش به حالت
قایق داری هرچند کاغذی
یادم میاد بچه بودم و یه قایق کاغذی و یه تشت اب
اونو میزاشم توش حرکت کنه
ولی بعد دقایقی قایق کاغذیم اب میشد و سقوط میکرد به ته تشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی