انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

قایق کاغذی

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ
و من هم مثل سهراب

قایقی دارم...

اما کو آب؟!

به مثال برکه ای هم نیست

قایقم کاغذیست

به خیالت جوی آبی میخواهم

تا فقط قایقم زنده بماند

و در تکاپوی همین خیال

می شود حس کرد سهراب را

که چه گفت و چه نالید

از کجا آمد و به کجا رفت...

و من هم مثل اویم

غرق در قایق خود گشته ام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
سعید پیرزاده گرمی

سعید پیرزاده

سهراب

قایق

نظرات  (۴)

با عرض سلام و ادب و احترام
قبل از هر چیز باید بگم که وبلاگ خوب و جالبی دارید. و از مطالب جذابتون استفاده کردم. اگه تونستم بازهم سری میزنم.
خوشحال میشم اگه فرصت داشتید یه سری هم به سایت بنده بزنید.
نظرتون برام ارزشمند و قابل احترامه
ممنون و سپاسگذار
مرسییییییییییییییییی الان گوش میکنمش
حرم شاهزاده عبدالعظیم رو دوست دارم
صفای خاصی داره
دل ادمو اروم میکنه
راه رفتن بین صحن های کوچیک و تو در تو
همه چیزش خوبه
من باحاله عکست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی