انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

شهریار و دنیایی از واقعیت

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۲ ق.ظ
شعر زیاد میخونم اما در هیچ شعری به اندازه اشعار استاد شهریار گیر نمیکنم/شعرهایی که همیشه من را مست می کند:

در دیـــــاری که در او نیست کســی یار کســــی ----- کاش یارب که نیفتد به کسی کار کسی

هــــــر کس آزار منِ زار پســـــندیــــــد ولــــــــــی ----- نپـــســـــندیــــد دلِ زار مـن آزارِ کســــی

آخــــــرش محــــنت جانــــکاه به چـــــاه انـــــدازد ----- هرکه چون ماه برافروخت شبِ تارِکسـی

سودش این بس که به هیچش بفروشند چو من ----- هر که باقیمت جان بود خریدار کســـی

وبلاگ جملات حکیمانه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۵
سعید پیرزاده گرمی

اشعار زیبا

شهریار

نظرات  (۱)

راه رفتن در خلال شب ان ساعت که همه در خانه هاشان خفته اند
ارامشی از جنس خود خود خود ارامش می دهد.
بن بست ارامش ندارد
بلکه در بن بست انجا که کسی نیست به خود می رسی به انچه کرده ای
ارامش یافتن جاده می خواهد راه رفتن می خواهد گام برداشتن می خواهد تا رها شوی از ان فکرهایی که ارامشت را ربوده اند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی