انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

عشق به معنای تصاحب نیست..

شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ

عشق به معنای تصاحب نیست، تو هرگز نمی توانی صاحب روح یک انسان باشی. عشق در واقع تمنای بودن در کنار کسی ست که بیش از هر چیز و هر کسی آرامت می کند...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۲
سعید پیرزاده گرمی

تصویر

سعید پیرزاده

نظرات  (۵)

صبر کردن تلخ است!
اما میوه ای شیرین و پر ثمری دارد.

****
سةبر کردن تاله ،
بةلام میوةیةکى شیرین و پر سودى هةیه !
۰۳ آبان ۹۳ ، ۰۶:۲۱ مهدی محمدی
چی می شه یه بار هم عکس ما رو هم بزنی. یعنی فقط خوشگلا باید در معرض دید رسانه ها باشند آیا؟

پاسخ:
پاسخ:
مشخصه کی در معرض رسانه هاست
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام.آقای محمدی راست میگه! کم این عکستو بزار در معرض دید رسانه، چشم میخوری!!

پاسخ:
پاسخ: بادمجون بم آفت نداره
۱۷ آبان ۹۳ ، ۰۷:۱۸ محبان مهدی (عج)
امام صادق (ع) : نخستین چیزی که از بنده حسابرسی میشود نماز است ، پس اگر نماز پذیرفته شد اعمال دیگرش نیز پذیرفته میشود ، چنانچه نمازش رد شود بقیه اعمال او هم قبول نخواهد شد. وسائل الشیعه جلد 3 صفحه 22
............................................................
نگران فردایت نباش خدای دیروز و امروزت فردا هم هست خوشبختی یعنی نگاه خدا
...........................................................
سلام
امیدوارم که در زیر سایه آقا صاحب الزمان (عج) زندگیتون پر نور باشه
دعا برای تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) فراموش نشه
اللهم عجل لولیک الفرج
موفق باشید
یاعلی
از روزگار پرسیدم

با آنهایی که با زندگی و احساساتم بازی کردند چه کنم؟

گفت :

آنها را به من واگذار کن که چرخ روزگار، بالا و پایین بسیار دارد..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی