انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

حرف تازه

سه شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ق.ظ
به دنباله حرفی هستم از جنس تازگی، حرفی که سوی چشمانمان را با سکوتهای دهانمان برابر کند.حرفهای که باید با چشم گوش کرد و با زبان بی زبان دل آن را معنا کرد.دنباله راهی هستم که خدایم را به من نزدیکتر از دیروز کند.راهی که بودنها را برای خواستن بتواند بازگوید و من را از هر گنگ بودنی رها کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۵
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۴)

گاهی وقتا از نردبان بالا میریم تا دستهای خدارو بگیریم غافل از انکه او پایین ایستاده ونردبان رو محکم گرفته تاما نیافتیم!
دلم سنگ شد
سنگی ک نظاره گر گذر رودخانه ی بدی ها و خوبی ها بود
صیقل خورده ی روز های سخت و ننگ شد
دلم سنگ شد ولی احساسم سرد نیست
دوستش دارم اما چاره ای نیست
هجران و فراق دلم را نرم میکند؟
نبود تو دلم را گرم میکند؟
ای کاش "ای کاش"نبود
من و تو بودیم و شکوه عشق!ح
ستاره ای برای ما چشمک نمیزند
ای کاش "ای کاش"نبود....ای کاش
قصه های رویایی ات را برای خودت نگه دار...
آسمان آبی ات را برای خودت نقاشی کن...
دیوانگی ات را ب پای خودت بگذار...
من سالهاست که مرده ام!
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۰۸ سهام حافظی مهر

میخواهم راحت باشم

بی جسارت و بی خجالت ...

در جواب چ خبرها!!! ؟

چشمانم را ببندم و بگویم:

عاشقی ...

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی