انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

آدمیزاد است دیگر؛ دوست دارد دق کند!

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۶
سعید پیرزاده گرمی

آدمی زاد

نظرات  (۴)

آیا به دنبال منفجر کردن آمارگیر سایت خود میگردید
آیا میخواهید رتبه اول گوگل داشته باشید
آیا میخواهید جزء 50 سایت اول جهان باشید
آیا میخواهید صفحات اول گوگل باشید
آیا بازدید واقعی میخواهید
آیا میخواهید کاربران سایت شما را کاملا مشاهده کنند.
آیا میخواهید فروشگاه و یا محصولات خود را به بیش از 20.000 کاربر معرفی کنید

کاملا رایگان - رایگان و رایگان

همین امروز به جمع کاربران ما بپیوندید و به صورت یگان کسب امتیاز کنید و امتیازهای خود را تبدیل به بازدید کننده کنید

www.2Bazdid.ir
۱۲ مهر ۹۳ ، ۰۹:۱۶ مهدی محمدی
عجب آدمیزادهایی پیدا میشن
۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۱۶ سهام حافظی مهر
بعضی از دق کردن ها خاطره ای بی تکرار می شن ک با هیچ چیز و هیچ کسی عوضش نمی کنند.

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۲۶ سهام حافظی مهر
بعضی از دق کردن ها خاطره ای بی تکرار می شن ک با هیچ چیز و هیچ کسی عوضش نمی کنند.
 آدم ها هم استاد دق دادنند هم شاگرد دق کردن ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی