انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

انکار

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

در من انگار کسی در پی "انکار" من است

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

حرف مرا تنها از خودم بشنو...

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۱۶ ق.ظ
...بگذار تمام کاغذها از حسودی بمیرند
 
حرف مـــرا

"تنها از خودم بشنو "

و بگذار !

تمام کلاغ ها از حسودی بمیرند....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۹
سعید پیرزاده گرمی

نظرات  (۱)

۱۴ بهمن ۹۳ ، ۱۳:۰۴ سهام حافظی مهر

باز امشب پراز غزل های خیسم . . .

پر ازبغض ها ی فروخورده ،

می نشینم برلبه ایوان تنهایی ،

و تکیه می دهم بر دیوار ترک خورده احساسم ،

چشم می دوزم ب ابر های سیه دلتنگی  !!!

آسمان قلبم تیره تر ازهمیشه شده است !

ورق می زنم دفتر کهنه خاطراتت را. . .

و نجوا می کنم ، غزل های تلخ وشیرین انتظار ک در خلوت تنهایی هایم،

برای تو سروده ام . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی